من هو العميل والخائن الحقيقي ؟
الى كل المقهورين في غزة ، أرسلوها إلى كل من يخونكم لأنكم ترفعون صوتكم لتدافعوا عن حقكم ….
-
- العميل :كل من ساهم بتسليم القطاع للمحتل ؛ الذى فشل فيه العدو على مدار سبعين عام ونجح فيه بسبب غباء العميل
- العميل : من قدم القطاع على طبق من ذهب للاحتلال حقق ما لا يحققه في النكسة
- العميل :اللى دخل المحتل لاراضي غزة وتسبب في اذلال اهلها
- العميل : اللى ضيع القطاع بكل مؤسساته وأراضيه ومزارعه وبيوته وحجارته وجوع سكانه صغيرا وكبيرا
- العميل : إلا خلى امك واختك وبنتك والشيخ الضعيف تصف بطابور على الحمامات بالشوارع ؛ وتصف طوابير على التكيات
- العميل : اللي خلى الناس تلم اشلاء اطفالهم من تحت الركام ؛ بعضها ما زال تحت بند المجهول
- العميل : اللي ضيع ثلاث اجيال حرمهم من التعليم والصحه والحياة ؛ ما زال الضياع مستمر
- العميل : اللي تسبب بتهجير نص مليون فلسطيني خارج القطاع ؛ ومازال البقية تنتظر فتح المعبر
- العميل :اللي تسبب في اجهاض خمسين الف امراة بسبب تشوهات الاجنة؛ عودوا إلى الصحة لتعرفون حقيقة الكوارث
- العميل : اللي تاجر بدم ١٠٠ الف شهيد وجمع اموال على حسابهم ومازال يقول طوفان من لمال اتى الينا
- العميل : اللي باعك المساعدات والطرود و ما زال يتاجر بالغاز والبنزين والدواء والطعام والشراب وبكل ما هو مقدم للشعب
- العميل : اللى ببيعك شعارات هو حامي اسرته خارج القطاع وبتنقل من مكان إلى مكان. وبجمع اموال على حسابك
- العميل : اللى بدافع عن الظالم ومختفي بين خيام المواطنين عشان يحتمي بينهم وجعل المستشفيات مقرات لهم
- العميل : اللى تسبب بجوع أطفالك ماتوا امام عيونك ؛ وانت عاجز عن تقديم وجبة طعام لهم
- العميل : اللى حرمك من السفر للعلاج وتركك تموت او يموت اعز احبابك
- العميل : اللى حرمك من السفر للخارج للعمل والتعليم وجمع الشمل للاسر وتسبّب بطلاق النساء وفرق بين الأزواج
- العميل : اللى تسبب بضياع الاسر بين شهيد ومعاق ومفقود وجريح ينتظر الموت
- العميل : اللى ببيعك شعارات هو مستفيد من الحياة الصعبة التي تعيشها عشان يجمع باسمك مزيد من التبرعات
- العميل : الحقيقي اللى تابع للحزب أعمى البصر والبصيرة ومستعد يقتل اى مواطن علشان الحزب
- العميل : اللي مانعك تعلي صوتك وتطالب بحقك وبخونك وبكفرك بس لانك مخالف رايه
- العميل : اللي اعتبر دمك ودمي ودم اولادنا خسائر تكتيكية على مذبح مشروع الاخوان
هذا هو العميل الحقيقي